Vakantie - Reisverslag uit Canzibe, Zuid-Afrika van Anne Oosten Slingeland - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Canzibe, Zuid-Afrika van Anne Oosten Slingeland - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Januari 2008 | Zuid-Afrika, Canzibe

Een heel gelukkig nieuw jaar voor jullie allen!!!

De vakantie is voorbij! Een prachtige week in Drakensbergen en Hogsback achter de rug. Stralende zon voor het merendeel van de tijd, de laatste 3 dagen echter stromende regen, maar niet gestoord daardoor staken Juut en ik ons in de poncho en genoten van de prachtige omgeving. Het was heerlijk om samen met Juut te zijn, alles te kunnen laten zien en bij te praten. Nu weerde realiteit van werk, maar dat zal voor jullie ook zo zijn! Een nieuw jaar vol nieuwe verrassingen!

  • 06 Januari 2008 - 10:38

    Marijn:

    Hoi lieve zus,

    Wat heerlijk om zo je belevenissen te kunnen volgen. Hoop dat dit een goed jaar voor je wordt. Met een heleboel mooie, leuke en fijne verhalen op deze site.

    En als ik die foto's zie, krijg ik zin om meteen in het vliegtuig te stappen. Beetje heimwee naar vorig jaar.

    Hele dikke kus Marijn

  • 08 Januari 2008 - 07:01

    Marieke:

    Lieve Anne,

    Een heel goed 2008 toegewenst!!
    Hartstikke leuk deze site. Zo kan ik je leven beter voor me zien. Leuk dat Judith er was.

    Met ons gaat alles goed. Ik ben weer begonnen met werken en dat bevalt goed. Annemieke en Karsten groeien als kool. Annemieke zit in de nee en zelf doen fase, dat is vaak vermakelijk maar soms vreselijk. Karsten is een goedzak: lacht de hele dag en vindt alles wel best.

    Een dikke zoen, groetjes Marieke

  • 18 Januari 2008 - 12:09

    Jannetta:

    molo sissie!

    Wil gewoon even hoi zeggen.Lekker dat je zo kon genieten van je vakantie ,samen met Judith.Heel veel succes nu weer met het mooie werk wat je daar mag doen.Zeker niet altijd makkelijk,ik heb veel bewondering voor je(jullie).
    Fijn weekend,knuffel voor Thanda,zij zal zeker al weer flink gegroeid zijn....

    Veel liefs,Jannetta.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Canzibe

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2008

Paasweekend en alles daaraan vooraf!

19 Januari 2008

Zon, zee en weekend!

06 Januari 2008

Vakantie

23 December 2007

Kerst!

17 December 2007

Nieuwe manier van updates!!
Anne

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 10373

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: