Nieuwe manier van updates!! - Reisverslag uit Canzibe, Zuid-Afrika van Anne Oosten Slingeland - WaarBenJij.nu Nieuwe manier van updates!! - Reisverslag uit Canzibe, Zuid-Afrika van Anne Oosten Slingeland - WaarBenJij.nu

Nieuwe manier van updates!!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

17 December 2007 | Zuid-Afrika, Canzibe

Dag lieve allemaal,

In plaats van een up date 1 keer in de zoveel tijd, nu een nieuwe manier van jullie op de hoogte houden! Hoop zo wat vaker korte berichten te sturen en meer recent!

• 17 December 2007 - 22:03

Jannetta:

Ha Anne!
    Echt grappig,ik zie zo ineens dit bericht van jou staan.Lijkt me heerlijk om hier binnenkort jouw verhalen vanuit Canzibe te lezen!
    Groeten daar aan iedereen,liefs,Jannetta.

• 19 December 2007 - 21:16

P.A.:

Lieve dochter,
    Begon me net af te vragen of alles goed was, maar gelukkig, daar was je dan. Ben ontzettend benieuwd naar het eerste bericht uit Canzibe. Denken aan je de 26ste en hoop je gauw toch weer even te spreken.
    Liefs, P.A.

• 20 December 2007 - 07:43

Vrouk:

Hi zussie,
    Goeie, deze site! Dank voor je mailtje, helaas ben je er niet bij maar we denken natuurlijk aan je.
    xxx Vrouk

• 11 Januari 2008 - 17:19

Fokke:

Dag Anne,
    Ziet er leuk uit die vakantie foto's enzo en van je werk. Volgens mij heb je het naar je zin.
    Leuke site overigens en goed dat er een functie in zit om als lezer ook te reageren. Vandaar dit berichtje uit Amersfoort. Monique is aan het boodschappen doen, samen met Pieter. Meike kijkt tv en Froukje zit bij mij op schoot en typt mee.
    We hebben het goed naar ons zin zo in het begoin van dit nieuwe jaar, hoewel het weer hier niet zo best is: regen, te warm voor de tijd van het jaar en winderig.

Groet, Fokke (en ook wel van Monique denk ik)